Omgaan met gedoe

In deze training worden deelnemers vaardiger in de omgang met gasten die ontevreden zijn, zodat beiden blijer en gelukkiger het gesprek verlaten.

Neem contact op Offerte aanvragen
Omgaan met gedoe

Algemeen

Gedoe met gasten is voor elke medewerker anders. Voor de een is dat als iemand zijn stem verheft, voor de ander als ze te persoonlijk worden. Als gastvrij zijn tegen gasten lastig wordt omdat deze boos of ontevreden zijn, is dat voor beide partijen niet prettig. In deze training wordt aandacht gegeven aan gedrag waarbij jij het lastig vindt om gastvrij te blijven, en krijg je tips en handvatten om ervoor te zorgen dat je vaardiger wordt in het positiever afronden van het gesprek.

Inhoud

Zoals gezegd geven wij persoonlijke aandacht aan jouw allergie als het gaat om gedoe. Onze trainer heeft een rugzak vol met tips en handvatten die aansluiten bij de ontwikkelbehoefte van de deelnemers. Daarnaast wordt er tijdens deze training met de volgende onderwerpen aan de slag gegaan:

  • Verzorgen van een veilig leerklimaat.
  • LSD (luisteren, samenvatten, doorvragen).
  • WIO (waarnemen, interpreteren, oordelen).
  • Formuleren van persoonlijke allergie van de ander.
  • Oefenen met praktisch toepasbare tips en handvatten.

Praktische informatie

Locatie: Zwolle, Veenendaal, Eindhoven of incompany.

Duur: 09:30 – 16:30 (na de middag met actrice/acteur).

Lunch: Inbegrepen

Zoals gebruikelijk zijn al onze teamtrainingen in overleg op maat te verzorgen.

Let op: de trainingen hebben minimaal 6 en maximaal 8 deelnemers. De training zal doorgang vinden bij voldoende aanmeldingen. Wij informeren je hierover uiterlijk een week voor aanvang van de training.

Vraag een vrijblijvende offerte aan

Veerkracht

Bij Adapt vergroten we de professionele weerbaarheid, door het vermogen om in te spelen op veranderende situaties te trainen.

Vakkundig

Wij zijn op de hoogte van wat er speelt in jouw branche en organisatie, en vertalen dit door naar naadloos aansluitende trainingen.

Vermaak

Je haalt er pas uit wat erin zit, als je het naar je zin hebt. Bij Adapt krijg je trainingen waarbij je lacht in plaats van gaapt.

Over onze trainers

Onze trainers bij Adapt zijn deskundig, gedreven en hebben allemaal een passie voor het werken met mensen. Zij weten wat er leeft binnen de leisure & hospitality en de uitdagingen die hierbij komen kijken. Zij hebben jarenlange ervaring in het begeleiden van individuen, teams en organisaties. Ze zijn eerlijk en positief confronterend.

Meer over ons verhaal

Of is dit misschien iets voor jou?

Trainingen

Ontdek ons diverse aanbod aan trainingen, gericht op gastvrijheid, leiderschap en effectief communiceren.

Bekijk alle trainingen